Indyjski plan posiłków na 1200 kalorii dla zdrowej utraty wagi

Jeśli chodzi o utratę wagi, większość z nas jest uwięziona w błędnym cyklu nieudanych planów dietetycznych, gdzie zaczynamy dietę i ćwiczymy z wielkim entuzjazmem. Nagle gdzieś na środku drogi tracimy zainteresowanie i determinację i poddajemy się kuszącemu wezwaniu paneer z masłem, biryani, daal makhani i rasmalai.

I niewielu z nas, którym uda się utracić wagę dzięki przetrwaniu restrykcyjnej diety, nie będzie miało żadnego pojęcia, jak ją utrzymać, aby nie powróciły do ​​poprzedniego rozmiaru. Jednym z takich przykładów jest Indian GM Diet Meal Plan, w którym można schudnąć w pierwszym tygodniu i automatycznie, gdy nie przestrzega się ścisłego planu diety.

Indyjski plan posiłków 1200 kalorii:

Sekret utrzymania zdrowej wagi ciała polega na planowanym spożyciu kalorii, które pobudza metabolizm i indukuje spalanie tłuszczu. Zwiększenie tempa metabolizmu ma zasadnicze znaczenie dla utraty wagi i można to zrobić za pomocą środków do domu, aby zwiększyć metabolizm. Można to również osiągnąć dzięki naszemu nowemu, 1200 kalorycznemu planowi dietetycznemu.

Plan posiłków 1200 Cal nigdy nie może się nie udać, ale wynik zdecydowanie zależy od tego, co jesz. Nie możesz zabrać ze swojego limitu 1200 Cal z fast foodów, frytek, słodkich przekąsek i czekoladek i spodziewać się skutecznych rezultatów. To powinna być dobrze zbilansowana i odżywcza dieta, zawierająca wszystkie niezbędne witaminy, minerały, niezbędne tłuszcze i składniki odżywcze, bo inaczej twoje ciało może zostać poważnie popsute, a efekty będą widoczne w twoich martwych, wiotkich włosach, matowej, szorstkiej skórze wraz z ekstremalnym zmęczeniem i letargiem.

Plan diety na 1200 kalorii
Dlaczego 1200 Cal to magiczny numer?

Cóż, wymóg każdego osobnika jest inny, a dieta do skutecznego odchudzania powinna być oparta na kilku czynnikach, takich jak poziom aktywności, wiek, płeć, waga, wzrost, metabolizm i stan medyczny. Dlatego najlepiej jest obliczyć wskaźnik BMR (podstawowy poziom metabolizmu), który pomoże określić minimalne zapotrzebowanie organizmu na kalorie.

skala kalorii

Podstawowym mechanizmem utraty wagi jest tworzenie niedoboru kalorii w organizmie poprzez spożywanie mniejszej ilości kalorii przy użyciu zbilansowanej diety. Minimum 1200-1800 kalorii jest podstawowym wymaganiem organizmu, a zmniejszenie spożycia kalorii poniżej będzie sygnalizować mózgowi spowolnienie metabolizmu, a organizm zacznie oszczędzać tłuszcz i wydobywać energię z mięśni.
Identyfikacja właściwych kalorii

Kalorie są najważniejszym czynnikiem, który decyduje o przybieraniu na wadze i utracie wagi, a zdrowy plan odchudzania tworzy bezpieczny deficyt kalorii sprzyjający utracie wagi. Gra polegająca na odchudzaniu polega na spalaniu kalorii i spalaniu kalorii. W przypadku równowagi wagi wszystkie kalorie są takie same, ale jeśli chodzi o ogólny stan zdrowia, wszystkie kalorie nie są takie same.

Trzy główne źródła kalorii to tłuszcze, węglowodany i białka. Źródłem niezdrowych tłuszczów nasyconych są masło, ser i tłuste kawałki mięsa; mając na uwadze, że źródłem zdrowych nienasyconych tłuszczów są orzechy, oleje roślinne, oliwki i owoce morza. Podobnie jak zdrowe i niezdrowe tłuszcze, istnieją również zdrowe i niezdrowe węglowodany.

Proste węglowodany, takie jak biały ryż, cukier, biała mąka, napoje gazowane, soki owocowe i wypieki to te, które powodują otyłość. Złożone węglowodany, takie jak brązowy ryż, mąka pszenna, fasola, soczewica, rośliny strączkowe, owoce i warzywa pomagają w odchudzaniu. Białka są niezbędne do zwiększenia masy mięśniowej, a najlepszym naturalnym źródłem białek o niskiej zawartości nasyconego tłuszczu są białka jajek i niskotłuszczowa mleczarnia.

Dlatego ważne jest, aby zidentyfikować dobre i złe kalorie i uwzględnić odpowiednie pokarmy w swoim indyjskim planie diety o wartości 1200 kalorii, aby był zdrowy i zrównoważony.
Jak zaplanować własne menu diety kalorii?

Cóż, do tej pory miliony razy słyszano, że sekretem pięknie wyrzeźbionej postaci jest 5-6 małych posiłków dziennie, a nie 3 ciężkie, które zwykle mamy. Małe zdrowe posiłki w krótkich odstępach czasu pomagają zwiększyć metabolizm, a tym samym spalić więcej kalorii. Podstawowa idea planu posiłków 1200 kalorii jest taka sama.
Jak zaplanować własne menu diety kalorii 1200

Musimy podzielić 1200 kalorii na 6 posiłków składających się z 3 posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) o 300 kaloriach, z których każda składa się w sumie z 900 kalorii. Pozostałe 300 kalorii powinno składać się ze zdrowych przekąsek i napojów, które będą rozprowadzane przez cały dzień.

Staraj się trzymać nieprzetworzonych, pełnych produktów spożywczych, takich jak świeże owoce, zielone warzywa liściaste, produkty pełnoziarniste, produkty mleczne i drób na posiłki oraz przekąski. Unikaj przetworzonej żywności, warzyw skrobiowych, takich jak ziemniaki, kapusta i kalafior. Możesz wziąć suplementy wapnia i multiwitaminy wraz z tą dietą.

Dodaj komentarz